slide show

Vår

08 Mars, 2015 - 20:30 / Allmänt

Idag invigde vi våren i stallet med korvgrillning. Planen var även städning och fix men det glömdes bort i det fina vädret...
 
Min fina lilla prinsessa <3
 
Igår släppte jag ihop henne med Q igen, hon har varit utlånad, men Månen var inte ett dugg intresserad. Hon gick inte nära henne helt enkelt... Blev lite orolig att hon typ hade gått själv för länge eller ngt och blivit helt konstig men idag när jag släppte in Q så var allt som vanligt igen. Åt på samma höstrå och gnäggade efter varandra.
Och sen det här lixom.
 
 
För övrigt så är min polle tjockis på riktigt nu. Hade tänkt rida idag men näää... Sadeln ligger sådär nu alltså haha. Hon fick busa av sig lite istället och verkade inte ledsen över det. Får bli någon barbackatur ut i skogen bara men i övrigt så är hon mammaledig nu ;)
 
 
Skönt att bli av med täcket idag ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: