slide show

3/3

03 Mars, 2015 - 20:40 / Allmänt

Alltså... Jag älskar min häst men hon är fan helt hopplös! Så fort det är gyttja ute så går hon all in och verkligen badar i den. Häromdagen var täcket så tungt att det höll på att glida runt, idag hade täcke, ben och hals samma gråbruna färg. Det gick knappt att se var täcket slutade och pälsen började :(
Helt jävla hopplös. 

Det ska tilläggas att även om hagarna är relativt små och därför blir ganska upptrampade så är marken dränerad och leran blir inte så djup. Det är inte direkt som hagarna hos Ljungeks (för er som fattar) ;)

Från ett tidigare tillfälle. 

Dock så verkar hon lyssna på mig i övrigt ;) Månen stal en morot som jag inte hade lagt i krubban (höll på att lägga i kraften) så jag röt till lite ;) hon släppte genast utan att ta en tugga och ställde sig på andra sidan om mig haha. Såååå oskyldig ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: