slide show

23/3

23 Mars, 2015 - 21:51 / Allmänt



Min knäppa lilla häst...
Igår hjälpte jag BM att ta in hennes hästar. Vi tänkte såklart att vi tar alla 3 samtidigt, det brukar alltid gå bra, det var bara det att när jag tog Pimitha så flippade Månen. Hon brallade runt i sin hage och jagade upp både Elitha och Eragon. Suck.
Tillfällighet tänkte jag, hon brukar aldrig bry sig om att dom andra går in.
Så idag tog BM Pimitha först och jag väntade i stallet, ingen reaktion från Månen. Sen gick jag med ner för att ta Eragon och Månen flippade. Bock o brall och full fart. Alltså knäpp häst :p gick för o hämta knäppisen, så fort hon ser att jag går mot hagen ställer hon sig vid grinden och väntar, helt lugnt. Följde med när jag kollade vattnet och hade inte ett dugg bråttom när vi gick in. Som vanligt alltså.

Annars försöker vi mest överleva vädret. Höpåsarna flyger åt helvete och spånet yr överallt. Fuck våren lixom. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: