slide show

Synd om prinsessan

13 Januari, 2015 - 12:21 / Allmänt


Mitt hjärta <3

Jag fattar inte hur folk i stallet beter sig... Kommer dit på kvällen o får höra (av andra) att min häst fastnat i tråden i grinden...?! Inte en jävel som ringer mig. Dessutom fattar jag inte hur... Hon var sist kvar vid insläppet, vilket hon ska vara om jag får välja, men har då fastnat i grinden när hon skulle in? Hon är aldrig ens nära tråden när jag tar in/ut...
Jag hittade såklart en liten svullnad och värme i benet :( väldigt väldigt lite men ändå. Hon var inte halt.
Total noja och dagen sniglar sig fram värre än SJs tåg på vintern. Fan jag vill ju bara åka dit :(
Postat av: Jan-Owe

Lugn o fin.

Svar: Nej :(
Emma

2015-01-13 @ 16:04:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: