slide show

Snö

11 Januari, 2015 - 10:12 / Allmänt

Igår var det snöstorm, och jag hade insläppet. Det gick inte att se överhuvudtaget, hästarna trippade på tvären för att komma undan och tom Månen ville gå in haha. Vi var alla blöta och dränkta i snö, gissa vem som kastade sig i sin nyströdda box och rullade för kung och fosterland?


Just det. Jag hann inte ens få av täcket... Hade tänkt rida men ändrade mig. Jag saknar att ha ridhus just nu. Sen sköts ju in paddocken ordentligt heller så det bidrar ju.

Idag får vi se vad prinsessan känner för. Lek o bus eller jobba. Det snöar fortfarande... Men jag har ju tänkt testa att rida barbacka så kan ju lika gärna göra det ;)

Imorgon är det måndag. Måndagar är inte roliga. Värsta jobbdagen och ingen sovmorgon. Jag har börjat vänja mig nu efter flytten, kan sova lääääänge ;)


Vill att snön ska få stanna nu!!! O massa sol nån helg så min polle kan få busa runt framför kameran igen :)
Postat av: Silke

Hmm, ja, inte alltid kul att vara utan ridhus!!

2015-01-11 @ 10:36:06
URL: http://silkez.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: