slide show

Skor

15 Januari, 2015 - 19:47 / Allmänt

Idag kunde jag inte hitta någon svullnad eller värme alls i benet, lättnad!
Månen fick bli vuxen häst idag, hon fick skor på sig. Ingen big deal, hon har ju haft det innan, men hade hoppats slippa, hon har trots allt väldigt fina hovar. Tyvärr så gick det inte nu när världen består av is.

Det är lite roligt när hovslagaren kommer... Månen blir lite extra mysig haha :) dessutom var det lite kul, den hovslagaren jag har nu kände en som jag haft tidigare i en annan stad. Kändes bra, samma tänk haha.

 
Postat av: J-O.L.

Hon är jättefin trots grimman. Benet verkar ju också ha löst sig.

Svar: Suck... Ja det gick ner efter några dagar som tur var.
Emma

2015-01-17 @ 19:34:24
Postat av: Anonym

Tycker grimman ser bra ut jag!!

2015-01-19 @ 20:52:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: