slide show

Sen

21 Januari, 2015 - 12:31 / Allmänt

Igår var jag inte snäll mot min häst :( jag var inte i stallet förren kvart i 9 på kvällen. Försökte dessutom skynda mig, jag kan dock inte påstå att det gick så bra ;) lilla Månen... Hon stod med mulen tryckt mot antingen armen eller axeln under hela tiden när jag mockade och försökte hjälpa till ;) <3


För övrigt så var det inte riktigt min kväll. Dom hade tömt resterande del på gödselstacken (det har tagit 3 gånger...) så nu var det bara ett jävla stup utanför dörren, höll på att trilla när där såklart... Sen hade vattenkranen gått sönder, det var bara ett hål kvar i pinnen. Jag tänkte dock att det iaf skulle rinna rakt ner. I helvete heller. Det sprutade snett uppåt. Jävligt kul.
Lyckades fylla hinkarna iaf, mot alla odds typ haha. 


Nu snöar det massa... Hoppas det får ligga kvar och att det blir lite sol i helgen så kanske jag hinner/kan fota lite.
Ikväll blir det nog "bara" en promenad.


Väldigt sugen på att göra om detta <3
Postat av: Josefine ♔

Åh den första bilden var jätte fin verkligen :D

Svar: Tack :)
Emma

2015-01-21 @ 13:48:07
URL: http://jlandgrens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: