slide show

Knäpp

08 Januari, 2015 - 20:36 / Allmänt

Idag vet jag inte vart min häst tog vägen, det var iaf inte rätt häst jag fick med mig in... Helt knäpp :p
Det blåste typ storm, dock inte från det "vanliga" hållet (det gick nämligen att mocka med öppen dörr, det brukar det inte göra när det blåser så här).
Månen var helt knasig... Dock så skulle hon aldrig springa över mig eller ngt sånt men hon var totalt stissig och hoppade o skuttade för allt.
Marken hade tinat upp lite oxå så det bidrog ju.
Hon fick springa av sig lite o sen red jag. Rent tekniskt sätt så var hon fin, mjuk och rund när hon slappnade av. När. Haha var svårt o göra annat än o skratta åt henne, galet pigg och kastade sig var femte meter typ... Allt var farligt.
Ja suck alltså.
Var ju inte det bästa ridpasset men det hade jag inte väntat mig. Jaja, nytt försök imorgon :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: