slide show

Blåsigt

03 Januari, 2015 - 18:49 / Allmänt

Idag var min häst spritt språngande galen en stund... Det blåste typ storm, men vågorna, träden och plasten som väsnades var inga problem. Däremot varenda människa hon fick syn på skulle hon kasta sig för. Gärna flera gånger. Åsna. Men när det väl släppte var hon riktigt fin att rida. Dock så fick hon trötta ut sig ganska rejält :p
Efteråt drog vi på oss reflexer o gick en promenad med en tjej i stallet o hennes häst. Gick bra tills hela vägen förvandlades till en isbana. Inte kul. Kunde gått illa men som tur är både litar och lyssnar min polle på mig så jag kunde hjälpa henne till bättre underlag.

Postat av: Julia Forsbacka

Usch ja, vinden har också gjort mina hästar lite extra knäppa :P

2015-01-03 @ 20:01:15
URL: http://forcebacka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: