slide show

Torsdag 5/2

05 Februari, 2015 - 09:22 / Allmänt


Vilken tur att jag som älskar att fota har fått en häst som älskar att stå modell - not.
Idag ska kameran följa med stallet, Månen ska få busa o leka i snön :) Det sprids även rykten om att solen ska visa sig under dagen, jag vet inte om jag vågar tro på det.. Men om den gör det, då blir jag glad :)
 
Månen är, ja hon är himla mycket, men hon är väldigt rolig att arbeta med just nu. Hon vill vara precis där jag är hela tiden och har koll på var jag är och vad jag gör. Det är väldigt roligt och enkelt att arbeta med en häst som bjuder in så mycket själv. Jag trodde faktiskt att det skulle ta längre tid, men å andra sidan så har jag aldrig "klickat" så med någon häst tidigare.
Eragon ska få hitta på något kul idag också, vad är dock inte bestämt än.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: