slide show

Fredag den 13:e en vecka för sent

21 Februari, 2015 - 17:31 / Allmänt

Vilken jävla vecka alltså... herregud.
 
Hundarnas prover var iaf negativa så ingen panikrusning till veterinären för Månens del. Det var typ det enda bra som hände igår.
Åkte till stallet innan jobbet så Månen fick gå ut tidigt. Passade på att mocka, Månen hade varit snäll nog att för första (och sista om hon vet vad som är bäst för henne) gången bajsa i krubban. nåja, några svordomar senare var även den ren och jag tänkte åka till jobbet. Tänkte. Bilfan vägrade att starta. Höll på i 20 min innan jag med ett ilsket skrik gav upp och istället fick bli hämtad. Fick hjälp även på kvällen och till slut så gick den att köra hem. Åh vad jag är sur på den. Även om jag tog mig både till stallet och hem idag så känns det sjukt osäkert att ha en bil som man inte vet från ena dagen till den andra om den kommer att starta.
 
Anyway, idag hade jag utsläppet så var i stallet runt 7. Slängde ut Månen o mockade o fixade allt till henne innan jag släppte ut alla andra. Sen var jag lite snäll mot mina stallkompisar och mockade några boxar till.
Tänkte sen vara duktig och mocka hagen men det gick sådär. Backe + lera = jävligt tungt. Drog ut ett lass och bestämde mig sen för att göra något annat.
 

Imorgon ska inget och ingen få störa min tid med min fina häst <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: