slide show

Eragon

04 Februari, 2015 - 21:35 / Allmänt


Detta är lille Eragon :)
En liten arab, kan inte vara mer än dponny, är 5 eller 6 år. Han bor i boxen bredvid Månen och delar gärna med sig av sin halm haha.
Eragon är väldigt social, mysig och "pillig". Han har mycket vilja och gör gärna saker på sitt vis. Tyvärr så har han blivit ganska jobbig för ägaren, han bits och är allmänt odräglig haha så B-M har bett om lite hjälp. Tanken är att jag ska hjälpa till lite på marken och rida om jag vill. Han rids tyvärr inte just nu pga att B-M inte vågar och hon som hjälpt till inte längre har tid.
Eragon är en fräck liten sak, hård som sten i huvudet. Men jag vet att han kan bli riktigt härlig, om han bara får en chans att visa det. Igår när vi höll på så fick vi till 5 sekunder att total harmoni. Öronen spikade framåt, huvudet sänkt och lugn och avslappnad i hela kroppen. Underbart att se för annars är han alltid på väg någonstans lixom, han slappnar inte av självmant.
 
 
Idag hittade jag för övrigt ett ställe som Månen älskar att bli kliad på haha ;) Totalt random, på rumpan bredvid svansroten. Helt galen blev hon, sötisen <3 Hon är inte så mycket för att bli kliad annars, hon är inte typen som kliar tillbaka, men nu haha. Hon är så jäkla go alltså... Älskar henne mer för varje dag <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: