slide show

ca 200 dagar!

15 Februari, 2015 - 14:34 / Allmänt

Fy fan alltså... Måste vara sjukt jobbigt.
Månen har alltså varit dräktig i ca 200 dagar nu. Inte för att det verkar påverka henne, hon är helt galet pigg och busar lite mer än hon borde kanske... Ja suck alltså.
Har suttit o läst massa om varför ston kastar. Japp, det var en väldigt bra ide, jag är inte alls halvt hysterisk nu. Herregud alltså...
 
Sommaren närmar sig nu, halva februari har gått! Det betyder att jag max har 104 dagar (räknat tom 30/5 eftersom dom inte får åka sista månaden) kvar med henne, men eftersom jag inte vill att hon ska åka precis i det sista så kommer hon nog åka tidigare. Jag vet inte hur jag ska klara det... :( Antagligen kommer hon hinna föla innan jag går på semester också... Jag kommer vara den mest stabila personen på jobbet, not.
 
Iaf 200 dagar betyder att bäbis är ca 70 cm från nos till svans. Månen har blivit liiiiite rundare men inte mycket. Har ju dessutom världens päls så det är lite svårt att se, men hon har breddat sig lite på sidorna så det borde inte bara vara hösilaget haha. Har dock läst att vissa ston inte visar något förrän sista 1-2 månaderna, så är inte jätteorolig för just den delen. Änsålänge har jag inte känt att det är någon huligan där inne, men han (för ja, jag tror att det är en hingst) kanske inte är så busig än ;)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: