slide show

Terapi för själen

28 Oktober, 2014 - 19:51 / Allmänt

Mitt livs bästa beslut var att skaffa häst igen. Det är så underbart att vara i stallet, och speciellt nu när jag har börjat rida.
Det är så underbart och avkopplande.

Idag red vi runt lite på ridbanan samtidigt som Anneli hoppade Quincy. Ingen reaktion på det hela, la mest fokus på styrningen, gick lite slalom mellan hinderstöden (som för övrigt försökte äta upp min häst). Stoppfunktionen är väl inte den bästa än, förren prinsessan själv anser att ridpasset är över. Då blir det lite soppatorsk...  Men med lite övertalning gick det alldeles utmärkt att knata på igen.

Där jag trivs allra bäst

Efter ridturen ansåg jag att det var dags för ett bad. Det var jag ganska ensam om att tycka, haha gick knappt o få hela pälsen blöt, den är så tjock nu haha ;)
Badad o fin gick vi ut för o mumsa lite gräs när hästen plötsligt försvinner... Månen är galen i att rulla sig, och ja, tydligen så kunde man göra det även på en gräspromenad :p väldigt vackert.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: