slide show

På väg

11 Oktober, 2014 - 10:08 / Allmänt

Ut till min fina flicka nu. Usch, har så dåligt samvete över den här veckan... Bara snabba besök :( imorgon blir det iaf en heldag!

Igår tog jag en tripp till Karolinska med blandat resultat... Jag hittade iaf både dit och till jobbet sen! Riktigt bra för att vara jag.
Dessutom frågade läkaren om jag verkligen var 24... Han tyckte att jag såg ut mer som 16!? What lixom?

Sen på kvällen var jag ute o åt med mamma och en till. Tyvärr gjorde den andra att hela kvällen blev skit med sitt jävla supande så det var ju trist. Träffar ju inte mamma så ofta nu så lite drygt när nån annan ska förstöra de få tillfällen man får. Men men, livet går vidare.

Väntar på bussen... Missade en precis så behöver vänta hela 20 min! Fasa.


Tur jag har den här fina i mitt liv iaf!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: