slide show

Hmm...

13 Oktober, 2014 - 21:45 / Allmänt

Detta hade så kunnat vara jag tidigt på morgonen...



Helt slut idag... Urk. Somnade lite väl sent igår, typ 2-3 o sen ringde fina klockan 05.45. 
Tog mig igenom arbetsdagen utan några katastrofer och hämtade bilen på verkstaden, SEN kunde jag äntligen åka ut till min fina prinsessa <3
Idag var planen att lägga på sadeln, vilket jag oxå gjorde, dock så är prinsessan liiiiiite rundare om magen än vad jag trodde så sadelgjorden passade inte ;) får fixa en ny imorgon o sen ta tag i "ridningen".
Vi fick iaf en himla mysig kväll tillsammans, satt på staketet till ridbanan o mös, hängde lite smått o det var inga problem trots att vi saknade sadel ;) hade hemskt gärna bara slängt mig upp, tror inte hon hade brytt sig... Hade dock bara longerlinan och den är jag ju grym på att trassla in mig i så det var väl tur att jag lät bli. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: