slide show

Hängning och näsblod...

18 Oktober, 2014 - 21:15 / Allmänt

Idag har vi roligt, jag o min lilla polle :) hon ville verkligen arbeta idag, tyckte att det var hur kul som helst.
Hade sadeln på redan från start, såklart inga problem. Longerade över ett litet hinder oxå, det är verkligen en dressyrhäst iaf haha, hon anser att det är lite onödigt att lyfta på benen över pinnarna.. ;)
Avslutade iaf med att hänga lite på henne, inget hon brydde sig om. Gled av lite halvsnyggt en gång, Månen "snubblade" över uppsittningspallen o då gled jag lixom av lite snyggt ;)
Annars var det inga problem, hon fick skritta runt som hon ville i paddocken med mig hängandes på. Hade jag mått bättre hade jag satt mig upp men var helt snurrig efter tre gånger så insåg att det var bättre att vänta.
Jag tog tag i mockningen och Månen fick gå ut till sin nya vän, Quincy, o mumsa mat istället.


På vägen hem fick jag världens näsblodsattack :o tur jag hade papper i närheten haha


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: