slide show

Dödare än död och värre lär det bli...

14 Oktober, 2014 - 20:34 / Allmänt

Unk, förkyld och hela världen kraschar. Typ. Hade varit skönt om man iaf fick sova men mina öron sabbar en vanlig natt för mig, nu med en förkylning är sömn ett minne blott... Jaja blir väl bättre.

Var ute o åt gräs med min fina på efm, var så trött att jag plötsligt bara tappade grimskaftet :o givetvis var prinsessan en riktig dressyrhäst idag o hoppade o skuttade för minsta lilla... Naturligtvis i samma ögonblick som grimskaftet ligger på marken... Tur iaf att hon är trygg med mig o gömmer sig bakom min rygg så fort det blir läskigt :p hade inte orkat jaga häst..
Imorgon blir det sadel igen, har införskaffat en betydligt längre sadelgjord.

Liten prinsessa ute i diket <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: