slide show

Dåligt minne och lite till...

07 Oktober, 2014 - 18:22 / Allmänt

Kul att komma till jobbet med en bra plan för dagen, bara för att ha den krossad direkt av kommentaren "vi har APT idag". Minnet är bra men kort... Tur man har folk runt om sig som ställer upp så jag fick fixat allt innan mötet så kan jag bara mysa med min fina polle ikväll :) hon är iaf i behov av en ordentlig ryktning, någon har roat sig i regnet ;)

Igår fick vi fint besök, som dessutom hade med sig fina presenter!
En ordentlig diss fick dom iaf, jag varken såg eller hörde att det var mina kära kollegor som stod på andra sidan hagen haha. Tur att dom har lite överseende med mig ;)

Nähä, nu fortsätter mötet, efter snart 2 timmar sittandes på ett golv så är jag lite lätt döende...
Postat av: kicki

Så det var det du, gjorde under filmen!
Själv planerade jag lite för onsdag och torsdag!!

2014-10-08 @ 19:45:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: