slide show

Blåsigt värre...

25 Oktober, 2014 - 10:49 / Allmänt

Jag blåser bort typ... Och lunchpåsarna blåser definitivt bort.
Idag var det dags för första helgpasset, utsläpp, så passade på att ta lunchfodringen oxå. Passar på att tvätta fönstret i boxen :p

Min häst är rolig... Det första hon gör när hon kommer ut är att slänga sig ner på den lerigaste fläcken och verkligen gnugga in leran... Jag är jättetacksam. Not.
Nu verkar det som att hon har smittat av sig på Quincy, som dök ner så fort månen reste på sig idag ;)


Ikväll ska jag leka med Ozzy, hans matte  ska gå på finkväll och tydligen är inte vovvar välkomna?!
Gör inte mig något för det betyder att jag kan låna bubblorna :D

Idag har det även hänt något megakul, tänker dock inte säga vad förren jag har pratat med alla inblandade ;) men kan säga att jag ser fram emot det.


För övrigt så igår fick jag världens suprise av två små underbaringar på jobbet igår. Det var vid den tiden när det inte var så många kvar och vi skulle samla ihop oss. Vi satt o ritade monster och diverse påhitt så jag gick för o städa iordning resterande rum, när jag är klar kommer dessa två med världens leenden o säger "vi har en överraskning till dig!" Kommer in i köket o då har dom städat alla pennor o papper o ställt upp stolarna haha :) så söta och stolta var dom ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: