slide show

Bitch, på mer än ett vis

09 Oktober, 2014 - 21:40 / Allmänt

Vissa dagar alltså... -.-

Tog mig igenom arbetsdagen, med nöd och näppe, det härjade en fruktansvärd spindel där... Inte kul.

Åkte till stallet o tänkte att äntligen får jag mysa med min fina polle. Trodde jag ;) idag flög benen åt alla håll o kanter... Hon är så sjukt pricksäker med bakbenen oxå... Det passade inte prinsessan att bli borstad idag, förstår henne, den där lerinpackningen måste ha krävt en hel del arbete. Jaja, det kan jag överleva, jag visste ju vad jag köpte ;)
Däremot så rök jag ihop en en riktig bitterfitta till kärring i stallet. Dessutom över något så patetiskt som att jag bad henne låta min häst vara kvar ute (hon hade insläppet). Detta var tydligen världens dödssynd, och DESSUTOM var min häst heeeeeeeelt galen och skenade runt och hetsade alla dom andra. Säkert lixom... Hon travade runt lite men visst, helt galen. Jävla kärring...

Månen var iaf jätteduktig på linan idag, började tom sänka sig lite. På lördag får hon sadel på sig och sen är det game on :)


Hönätet - om prinsessan själv får välja ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: