slide show

Veckan från helvetet...

05 November, 2014 - 06:05 / Allmänt

Denna veckan suger redan hårt och då har onsdagen knappt börjat :(
Massa möten och visst, det är väl inte så ansträngande MEN det som får stå tillbaka är min stalltid Och det är det värsta. Vill ju bara vara när jag är där men icke, fort ska det gå -.-

Igår fick jag världens panikattack när jag var där, det fanns nämligen väldigt mycket mat kvar i Månens hönät och det är inte normalt för henne. Efter att jag hade haft total panik och förutspått diverse sjukdomar och är fullt redo att ringa en veterinär så kryper det fram att några tjejer som praktiserar i stallet fått sköta sig själva och har då lagt middagsmaten i hönätet. Panik helt i onödan alltså.
Det var inte min dag igår. Tappade bort nycklar och telefon, på väg hem från jobbet tappade jag korken till flaskan jag drack ur så fick hålla i den hela vägen hem.

Idag är det iaf "bara" jobb som gäller. Ska fixa mockningen tidigt så jag kan ha massa mys när jag väl kommer till stallet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: