slide show

Ridit

18 November, 2014 - 20:47 / Allmänt

Idag fick jag en knäpp i hjärnan... Började springa flera varv runt en fotbollsplan med ett gäng crazy barn i hälarna. bra gjort lixom.
 
Hade insläppet idag så var bara att börja plocka in hästarna när jag kom till stallet strax efter 3. Mörker är ju nämligen farligt... Tur min prinsessa är en tuffing som kan vara ute i mörkret ;)
Kicki dök upp på kvällen och ingen var gladare än jag, sällskap = ridning :) Så min lilla polle fick vackert klä på sig finkläderna, invigde snyggschabraket, och jobba lite på banan. Red inte så länge, bara skrittade runt lite o tog några travsteg. Fina hästen <3
Att hoppa av är typ det mest plågsamma med hela grejen... aj typ.
 
 
Postat av: J-O.L.

Ni är duktiga, speciellt hästen.Önskar du dig en ny grimma i julklapp?

Svar: Bara om den glittrar!
Emma

2014-11-18 @ 23:20:11
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

2014-11-19 @ 19:19:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: