slide show

Pillernarkoman

12 November, 2014 - 20:18 / Allmänt

Eller något liknande. Känns som en taskig fylla hela tiden haha, men dom hjälper iaf. Blir dock helt slut o däckar typ 8 på kvällarna.

Gårdagen var både bra och lite tråkig. Riktigt bra på jobbet med trevliga överraskningar men fick lite andra tråkiga nyheter som drog ner glädjen lite.

Min häst är som vanligt bäst :) Förstår inte vad jag har gjort och hur jag har klarat mig innan. Kärlek till min fina flicka. Inväntar en liten present till Månen, ett nytt täcke. Det hon har nu är faktiskt lite stort... Trots att det bara är 145cm. Hon har äntligen börjat lägga på sig, vore väl konstigt annars, men det är inte tillräckligt... ;) Fina lilla häst <3

 
Månen älskar den här årstiden... hon dyker ner i leran det första hon gör på morgonen och rullar sig väldigt väl, gnuggar riktigt in geggan. Suck alltså.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: