slide show

Mys och bus

22 November, 2014 - 19:47 / Allmänt

En sak jag aldrig trodde att jag skulle säga om Månen är att idag var hon riktigt påträngande haha. Vägrade sluta försöka äta upp min näsa och fingrarna. Stod o mös i boxen lite, då ställer hon sig lite på tvären så att jag absolut inte kan flytta på mig och därmed måste fortsätta klappa och klia haha.
Hon är allt bra härlig, min lilla prinsessa.

Hade planerat in lite arbete men någon hade på tok för mycket energi och ville bara busa ;) så Månen fick busa bäst hon ville. Slängde ut en bom som hon fick ta sig över, det gick undan hahaha :p hon laddade hela långsidan (ridbanan är 80x30m, så hon hade ca 60m att gasa på).
Lilla tokhästen <3


Idag har jag börjat förbereda inför flytten. Det är ju trots allt bara en (!) vecka kvar :D kommer ju inte ha så mkt tid under veckodagarna heller...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: