slide show

Lerhög...

25 November, 2014 - 21:35 / Allmänt

Ja alltså, vad fan ska man säga? Det är tur för min lilla häst att jag älskar henne, lerig eller inte...
Detäta var vad som mötte mig idag.
 
 
Ja suck alltså.
Är så sjukt iriterrad över att det nya täcket inte har dykt upp än. Sugen på att skicka ett trevligt mejl...
 
Idag stod det ridning på schemat, min fantastiska lilla höst <3 vi hade dessutom sällskap utav Kicki och hennes dotter och denna gången testade båda att rida. Det gick så himla bra! Månen skötte sig fint och ryttarna gjorde bra ifrån sig :)
K fick även longera lite i början och imponerade på både mig och dottern med sina kunskaper ;)
 
Usch, nu måste jag verkligen sätta fart med packningen...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: