slide show

Lera

02 November, 2014 - 19:35 / Allmänt

Snäll häst jag har... La ner massa tid på att göra henne fin igår, idag hade hon dykt ner i gyttjan direkt när hon kom ut och såg ut därefter... Suck. Tur för henne att jag älskar henne ändå ;)
Dock så när hon har blivit en vuxen häst kommer hon få leva ett tråkigt liv, inpackad i halstäcken... ;)


Urk vad jag inte ser framemot kommande vecka... Lång dag på jobbet imorgon, sen möte, tisdag möte efter jobbet, onsdag lång dag, torsdag möte efter jobbet och utbildningsdag på fredag. Fredagen känns ju typ värst... Föreläsningar, gruppdiskussioner och säkert "redovisningar" :s så inte min grej! Får längta till helgen istället, då kan jag vara i stallet hela tiden :)

Nu ska jag roa mig med att kolla hundraser och kennlar... ;)


Postat av: Petra Johansson

Fina bilder :D

2014-11-02 @ 19:48:17
URL: http://solskensglad.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: