slide show

Kramgo

23 November, 2014 - 18:18 / Allmänt

 
Sötisarna :)
 
idag hände något otroligt, solen sken! Haha :)
Åkte lite tidigare till stallet för att passa på att rida i solskenet, det var fler än jag som var glada över solen. Inte riktigt lika tokig som igår men Månen var på gott humör. Insåg att hon har lärt sig ett nytt trick, Månen kan kramas! Och det i mängder! Haha <3
Innan när jag har kramat henne har hon alltid backat, men idag så ville hon kramas hela tiden. Varje gång jag var vid sidan på henne så vände hon runt huvudet och la det om mig <3 spelade ingen roll om jag borstade eller spände sadelgjorden. Min fina lilla prinsessa <3
 
Det var underbart på ridbanan, i solskenet med vattnet skvalpandes bredvid och en pigg och glad häst. Hon jobbade så fint idag <3 vi jobbade på i både skritten och traven, galoppen fick hon bara dundra på i, den är ju bara to die 4!
Idag var vi även riktigt modiga och tog oss över en hel bom! Dressyrhästen undrade lite vad jag höll på med och hävdade att det var mycket enklare att gå runt, men vi enades om att vi skulle klara av att ta oss över den extrema höjden haha ;)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: