slide show

Färdig

27 November, 2014 - 21:38 / Allmänt

Nu är jag äntligen klar med packningen... Av det som går att förbereda iaf. Har aldrig haft så här mkt saker inför en flytt, innan har allt fått plats i en vända med bilen :p nu blev det typ 3... Lämnade saker idag, tar resten imorgon och sen allt det stora på lördag.

Min lilla häst var en riktig vildhäst idag ;) och tyckte absolut att även jag skulle ta ett bad i leran... Kände mest, nej tack.
Eftersom prinsessan behöver så extremt mycket saker så är jag galet sugen på att besöka mässan i helgen. Dock lite tveksam... Jag menar, kan den slå mässan på Scandinavium?
Shoppingbegäret brottas med skräcken över att testa något nytt!

Hepp, om man skulle ta o sova kanske... Klockan ringer 05.00 men jag tröstar mig med att det fan är över snart!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: