slide show

:)

30 November, 2014 - 12:31 / Allmänt

Vilken underbar start på något nytt.
Vilken känsla att kunna sova lugnt... Haha kändes som att jag flög haha. Nej men helt underbart.
 
Den här känslan har jag saknat oxå... :)
 
 
Utsläppet idag så åkte till stallet tidigt, på 15 min! Amazing! Iaf, ut med häst, mocka, ut med resten, fylla hö, sen ut på promenad med ett stycke dressyrhäst och ett stycke arab. Lilla fjantan... Allt skulle det fnysas åt (hästar, stenar, buskar, bilar, människor...) förutom isen som lilla prinsessan klampade rakt ut på. Ja vi kan ju inte alla bry oss om halkrisken. 
 
 
Eragon och B-M undrade vad vi höll på med, jag svarade att allt måste dokumenteras ;)
 
I skogen hoppade vi över diken, träd. Vi trasslade in oss i varandra (det är inte lätt att vara liten bäbis med långa ben med en matte som har för vana att alltid stå på huvudet någonstans). Med andra ord en trevlig promenad.
 
Smutsiga var vi båda två oxå, men det måste ju synas att vi lever ;) hästen min älskar leran...
 
 
Nä, nu ska jag packa upp.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: