slide show

Vad hände?

10 December, 2014 - 21:34 / Allmänt

Alltså tiden går så extremt fort... Det känns helt galet.
Jag har bott i Stockholm i lite mer än ett år nu :o  jag trodde aldrig att jag skulle trivas och åkte upp med planen att stanna några veckor, för att bevisa att det inte var något för mig. Att dessutom jobba med barn kändes mest skrattretande. Det kändes inte som min grej.
Och nu sitter jag här... Eller ligger snarare ;) med en burk pepparkakor ute på Ekerö, med ett jobb som är underbart. Och det viktigaste av allt, min häst.
Den här flytten har gett mig extremt mycket, men att ha möjlighet att äga min drömhäst slår nästan allt annat. Den känslan lixom.
 
 
 
Nähä... Nu ska jag sova, imorgon är det en viktig dag. Luciafirande på jobbet och note to self glöm för fan inte tomteluvan!
Postat av: J-O L

Försök att se allt i samma dager och färg som din häst så blir det ljusare.

2014-12-10 @ 23:35:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: