slide show

Rörigt

09 December, 2014 - 20:55 / Allmänt

Det är så jävla mycket nu rent ut sagt. Pallar inte, mitt huvud exploderar!
Tur jag har min ängel på 4 hovar iaf, hon kan alltid muntra upp mig. Lyckoängel! <3


Måste tillbaka till Karolinska för en undersökning som först beskrevs som "bara för säkerhetsskull", men som dom nu insisterar på eftersom jag vägrade. Kunde dom ju sagt från början då. Haft ont som tusan dom senaste dagarna så känns himla bra. Onödigt!

Bara mys med min fina idag, fick en framhov rakt i pannan... Hyggligt. Hade för en gångs skull mössa så slapp ett fult märke iaf. Men det är klart, Månen hade jobbat länge på att göra lerinpackningar på benen och så spolar jag bort dom...! Stackars Månen :(
Lilla åsnan <3
Hon blev mycket glad över sin nya morotspåse som anlände idag iaf.


Älskar denna känslan! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: