slide show

En lång dag...

04 December, 2014 - 22:15 / Allmänt

Det blev en lång dag idag... Började 7, när jag slutade åkte jag en snabbis till stallet för att fixa mockning och vatten, sen tillbaka till jobbet för möte, efter 3 timmar och några hysteriska skrattattacker så åkte jag tillbaka till stallet för att fixa höpåsar och bada ett stycke extremt lerig häst.
Herregud vilken gris till häst jag har. Det gick inte ens att få bort allt... Det behövs mer än ett bad för det.
Det hade inte skitgrisen tålamod med så får väl se hur hon ser ut imorgon.


Månen var ytterst missnöjd med att behöva stå o torka o vänta medan jag städade upp... Men till slut kom vi upp till boxen så att hon äntligen kunde få mat och få byta om till mystäcke ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: