slide show

Besök och bus

31 December, 2014 - 17:06 / Allmänt

Gårdagen var så sjukt fantastisk på ett sätt. Jag stod på en snötäckt ridbana i strålande solsken och tittade på min fina lilla häst som busade som en dåre. Den synen var priceless.
Det är inte ofta jag känner glädje på det viset men åh, sjukt underbart var det. Dessutom bara dom trevliga i stallet så jag glömde tom borta att stoppa in hörlurarna haha.
Helt enkelt en bra dag. 





Idag fick vi besök av 6 pers som ville beundra min fina lilla häst haha :)
Månen var himla nöjd, och jag blir så stolt över henne. Vem som helst kan verkligen göra typ vad som helst med henne nu. Det var en som borstade svansen, en kroppen o en huvudet, samtidigt, alla under 15 (tror jag) dessutom haha.

Sen gick vi ner till ridbanan, jag red lite först på en lite lätt övertaggad häst ;) tyvärr inget lämpligt underlag att varken trava eller galoppera på, så Månen fick nöja sig med skritten. I början var det inte speciellt vackert... Månen ville springa och jag ville ha kontakt. Hmm, det gick sådär. Efter en liten stund slappnade hon av fint dock och började jobba bra.
Sen var det dags för ponnyridning. Haha ;) Månen är så sjukt snäll när det är någon oerfaren som ska rida, och även om det blir tokigt vid uppsittningen så väntar hon om jag ber henne om det. Hon lyssnar väldigt bra på rösten nu oxå.
Fina hjärtat <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: