slide show

23 december

23 December, 2014 - 16:55 / Allmänt

Sitter på tåget nu, äntligen! Jag tycker verkligen inte om att vara på T-centralen... Massa folk överallt, alla är i vägen för alla, alla är sjukt stressade, högljudda och irriterande. Urk. Lyckades byta till mig en tidigare resa iaf, blir skönt att vara framme senast halv 10 istället för tidigast halv 12.
 
Började dagen på jobbet med att det först inte dök upp några barn alls... Första kom vid 8 haha. Sen blev jag indragen i duplo byggandet.
- "Emma, vill du vara en tiger?"
- "Nej, jag vill vara en häst."
- "Men dom är ju inte farliga!?"
Haha ja alltså... ;) tigrar har en viss status hos oss men jag fick vara en häst till slut, vi byggde stall och hus till tigrarna, jag byggde en hage utanför stallet och fick kommentaren "men Emma du har ju glömt att sätta en grind på hagen, då kan hästen rymma och sparka dig!!", självklart fick jag bygga dit en grind. Omgående.
Vissa dagar hinner man helt enkelt njuta av såna här kommentarer lite mer :p
 
Här har det tillkommit diverse byggnader, utöver stall och hus, tex fängelse mm. Det byggdes om många gånger innan byggmästaren var nöjd. 
 
 
Nu skakar det sjukt mkt... Jobbigt att skriva på mobilen då... Nu ska jag sova en stund.
Postat av: Anonym

Så fint det blev. Kan nästan förstå vilken kamrat du lekte med!!

Svar: Alla gånger att du gissat rätt ;)
Emma

2014-12-23 @ 17:58:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: