slide show

21 december

21 December, 2014 - 22:15 / Allmänt

Höll på att få en hjärtattack när jag kom till stallet. Månen stod mitt i hagen och vägrade röra sig, när jag väl fick igång henne såg hon halt ut på alla 4 :( går inte att beskriva alla tankar som hann flyga genom huvudet innan jag insåg att det är jävligt hårt i marken, och hennes hage består av djup lera som frusit i diverse konstiga former. Aj tyckte min stackars lilla polle som nu fått byta hage. Får se om hon får på sig skor det närmsta...
Aja, in o stå i boxen lite, sen gick hon fint igen.

Ingen ridning såklart, massa pyssel istället, tvättade ben och hovar bla. Förberedde lite, inte tillräckligt dock.

Tänkte börja packa nu haha :p men så är det ju star Wars på tvn... Beslutsångest!
Måste skriva alla listor till stallet oxå...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: