slide show

Vinter

26 September, 2013 - 12:23 / Allmänt

Idag blev jag lite lätt sur när jag skulle åka till jobbet, det var frost på bilen! Skrapa rutor var inte vad jag hade planerat när jag redan var ute i sista minuten och hade Stockholmstrafiken att se fram emot. Inte blev det bättre av att jag som vanligt körde fel...
Något positivt med dagen är att jag har fått låna världens finaste uggs som jag bara blir mer o mer kär i (jag har alltid varit lite anti uggs innan) och nu har jag insett att jag måste köpa ett par.

Annars är det torsdag idag och det innebär att det bara är två dagar kvar innan det är dags för Globen och hästshow! Kommer bli sjukt kul! :)

Har även insett att jag inom det snaraste måste sätta mig o köra hela vägen hem till mamma i Laholm för där bor mina vinterdäck. Suck, hade inte en tanke på dom när jag flyttade hit... Lagom kul men men, får passa på att hälsa på hos alla när jag ändå kör dit. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: