slide show

Baka

19 September, 2013 - 12:55 / Allmänt

Igår åkte jag för o handla efter jobbet, mest eftersom jag var väldigt sugen på att baka. Chokladbollar såklart så inget avancerat. Kollade över vad som fanns hemma och vad jag behövde köpa och åkte glatt iväg, kommer hem och börjar plocka upp o inser att jag såklart glömde köpa vaniljsocker! Åh vad sur jag blev. Orkade såklart inte åka iväg igen utan satsar på att åka idag istället. Ska nog baka bullar en dag oxå.

Baka är ju annars inget som hör till mina vardagssysslor. Köksarbete överlag är inte min starka sida... Men eftersom jag har ändrat på så mycket annat det senaste så ska jag väl göra något åt det också.
Mormor och morfar är ju trots att bäst på allt vad matlagning och bakning heter så lite kanske jag har ärvt?

Jag längtar så tills om en vecka! Då börjar nämligen nästa säsong av Criminal Minds haha :) tur att jag har internet igen, annars vet jag inte vad jag hade gjort. 



Postat av: Jan-Owe Lundberg

Jaha nu passar det att baka! Harmoni åkte idag ut på nya äventyr, du får följa henne på TDB. Ha det bra.

2013-09-21 @ 21:00:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: