slide show

På allmän begäran

15 Oktober, 2013 - 18:12 / Allmänt

En uppdatering om vad som har hänt det senaste.

Jag jobbar på och det är faktiskt ett okej jobb. Ingen dröm men ändå kul att gå till jobbet.
Har dock lyckats dra på mig en förkylning, alla barnen är förkylda och tydligen är jag lite klen så jag har lyckats bli smittad ;)

Trillade ner för en trappa för ca en vecka sen. Jättesnygg vurpa, synd att den inte fastnade på film. Slängde upp ena foten i luften, landade på rumpan och åkte kana hela vägen ner. Fick ett fint blåmärke som plåster på såren.
Sen gjorde jag om nästan samma sak några dagar senare.

Har gjort mitt första jobb för Jennys städ & fix ab oxå ;) stackars Jenny är sjuk och givetvis ställer man upp för sina vänner, även om det innebär städning i några timmar.

Veckorna framöver är fulla med jobb, kul för det betyder pengar. Ska även hinna med att köra ner till Laholm för att byta till vinterdäck, så död åt världen om det kommer snö innan jag hinner med det, det har tydligen hotats om det.

Just nu har vi kollapsat i soffan med varsin godispåse (japp på en tisdag) och  klagar över att det aldrig går ngt bra på tv.
Postat av: Jan-Owe Lundberg

Skönt att höra från dig. Jag visste väl också att något klantigt har du gjort och rätt igen. Vi har börjat jobba med Månen så här är det intressant.Harmoni har landat och ska troligen tävla i helgen. Ha det bra'
Mvh Jan-Owe

2013-10-17 @ 12:53:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: