slide show

Bilar...

24 Oktober, 2013 - 19:17 / Allmänt

Det blir ingen tripp ner till Laholm för mig de närmsta veckorna. Min bror hade vägarna förbi och erbjöd sig att ta med mina saker, snällt av honom - ekonomiskt för mig.
Dock lite trist för jag hade sett framemot att få träffa loke...

Annars rullar livet på. Småttingar är numera endel av mitt liv och skrämmer inte längre slag på mig.
Har hållt till på Ekerö idag och herregud vilka köer det är där... Det går seriöst inte att förstå förren man upplevt dem. Jag har iofs lite flyt eftersom jag åker mot trafiken så för min del är det "bara" kö vid trafikljusen, idag blev jag stående i ca 20 min och det var 400m till korsningen... Lite drygt.

Jag passade även på att klättra över ett staket idag, ett sånt där obehagligt som liknar ett hönsstängsel fast grönt. Gjorde sjukt ont, spec eftersom mina byxor redan var trasiga och jag rev upp benen istället.
Det sved lite extra när jag fick veta att det fanns en grind ca 15m bort...
Tur att jag underhåller mina arbetskamrater ;)

Till helgen blir det lugnt och skönt, vi ska åka ut till landet (vilket låter helt sjukt för mig, jag har ju alltid bott "på landet...") och bara ha det bra. Vi har iofs lite att pyssla med ändå men så är det. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: