slide show

Tomat

06 Maj, 2013 - 21:08 /

Stallmöte idag...
Harmoni fick gå ett svettigt pass på dressyrbanan sen. Sjuuuuukt jobbigt och varmt. Testade det 3delade idag (inhandlades på Gbg show) och först hängde hon sig bara på och ville inte alls. Ungefär 100 skänkelvikningar och 1000 övergångar senare så släppte hon ganska fint. Samlade sig rätt ordentligt, dock hade jag varken sporrar eller spö så jag fick driva på som en galning men fin var hon! La en massa jobb på högerförvänd, hon bytte varje gång så suck. Gick dock bra efter ett tag. Jobbade på dom enkla bytena, som satt riktigt fint, och galopp-halt. Det är nog hennes nya favorit övning haha ;) blev total tvärnit en gång så jag flög nästan av haha, hamna framför sadeln :p

Både jag o hästen var helt slut efteråt... Harmoni fick ett välförtjänt bad och jag blev tillfrågad om jag hade bränt mig i solen... "Nej jag har bara ridit.."
Som vanligt så såg jag alltså ut som en tomat i ansiktet. Suck. Jag gillar inte sommaren... Hösten är bäst! ;)

Bild från i vintras

Postat av: rebecka

hahaha den är underbar "har du bränt dig"..jag har bränt mina öron:( alltid dessa öron..

2013-05-07 @ 15:03:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: