slide show

Längtar!

09 Maj, 2013 - 13:31 /

Känns lite lätt patetiskt men jag längtar tills imorgon! :D jobba o fixa stallet på morgonen o sen ska bilen rulla heeela vägen till Skövde! Underbart!
Det är 3årstest där uppe i helgen och eftersom jag är bäst så måste jag såklart följa med. Tummen o eliza ska visas och förhoppningsvis få massa diplom. Iaf tummen... Dessutom har jag planerat att skratta åt Rebecka.

Harmoni får stanna hemma o leka med sin nya vän, andromeda. Liten försökte vara lite kaxig men hon är så feg hahaha ;)
Ikväll blir det hoppning, hoppas inte det blir en likadan uppvisning som sist när hon ballade ur helt... Funderar över vilket bett jag ska använda... Vill gärna testa det raka men vet inte om jag ska prova lyckan på en hopplektion. Hade gärna haft hacket men det blev hon så himla låg på så då kommer vi definitivt inte hoppa över några hinder (Harmoni springer mer än gärna rätt igenom bommarna). Suck, beslutsånget.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: