slide show

Hemåt...

13 Maj, 2013 - 06:08 /

Idag ska bilen rulla hem och det suger hårt. Jag har ju iaf lilla prinsessan som väntar på mig och det är nog tur, annars hade jag aldrig satt mig i bilen.
Väntar bara på att Sebastian ska vakna så vi kan ta en sista vända till stallet :)

Igår var det dressyrtävling med voodoo som skötte sig bra. En 4e plats och det andra kvalet till satte hon i första klassen. I den andra låg hon på första utanför placering när vi åkte med eftersom den enda på klubben som kunde sköta tekniken var bortrest så vet vi inte än hur det gick..,
Sen var det Mysans tur att prova sina hovar på en terrängbana. Hon tyckte att vi var helt galna som påstod att det gick att hoppa över stockar och lådor men efter ett tag så fattade hon att dom inte skulle anfalla ;) sötaste var dock vid vattenhindret när hon försiktigt satte när en hov i vattnet och insåg att hon blev blöt och slängde sig baklänges hahaha! Klampade dock i sen.

Jag passade även på att ha en mysstund med fina lilla Månen <3

På kvällen dök det upp några som ville kolla på Eliza så klockan hann bli en del innan vi fick vår efterlängtade pizza!

Snygga Tummen får stå för bilden idag, får bildbomba när jag kmr hem.

Postat av: Rebecka

Sebastian krabba är alltid redo:D

2013-05-13 @ 11:42:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: