slide show

.....

19 Maj, 2013 - 17:14 / Allmänt

Spenderade kvällen i fbg igår och imorse när jag skulle hem var det något som slog slint så jag brummade upp till Gekås... Det var packat med folk, såklart. Köpte lite onödiga saker som var bra att ha, naturligtvis mest hästsaker.
.Har suttit o kollat på Minnenas Television nu, melodifestivalen 1974, och skrattade typ ihjäl mig xD sjukt roligt!
 
Igår gick Harmoni riktigt fint i början, skritten och traven flöt på fint och galoppen ibörjan. Sen hade jag lite mer krav på henne gällande samling och då tog det naturligtvis stopp, det blev ju jobbigt ;) disskuterade saken en stund och sen gick det fint igen. Vi stekte bort i solen och båda två uppskattade en dusch efteråt haha.
Harmoni visade även lite konster efter att ha rullat runt en stund ;)
 
 
Dammråtta! Nu ska jag borsta hästen en timme så jag kan rida...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: