slide show

Skog och lugn

27 Juni, 2013 - 16:11 / Allmänt

Åkte med Lokes ägare Uffe ut till hans skog i morse. Sjukt härligt att bara få komma iväg så, det är något speciellt med att vara i skogen, vare sig man får slita eller bara chillar på en stubbe. Det är lugn och harmoni i skog.
Jag kämpade på iaf, klättrade på stegar och spände upp ett segel mellan några träd, flyttade bord och bänkar och röjde lite allmänt. Allt med Uffes hjälp och direktiv ;)

Rida dressyrprogram på liten ikväll och hoppas att hennes hovar håller...

Just nu är jag ärligt talat så jävla trött på att folk ska krångla. Och tycka utan att säga det högt. Världen vore så mkt enklare om folk bara sa vad dom tyckte. Om jag inte vill något eller blir tillfrågad om min åsikt så svarar jag ärligt istället för att säga ngt annat och sen tjura om det. Suck alltså.



Vi blev lite lätt uppätna av massa knott men det var det värt!

Postat av: Jan-Owe Lundberg

Var dig själv det försöker jag och det fungerar oftast och jag har i alla fall inte svikit mig själv. Lycka till på söndag!

2013-06-27 @ 23:52:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: