slide show

Skäms!

15 Juni, 2013 - 10:08 / Allmänt

Fy på mig som inte skriver när folk faktiskt klickar sig hit.
Iaf, det har varit lite blandat med uteritt, förjävliga dressyrpass som inte tog slut förren det rann om hästen och bra där allt funkade.

Idag har Angelica lovat att fota så tänkte ta några språng så alla nyfikna får se att jag inte ljuger om att vi hoppar ;) blir ju naturligtvis massa ful dressyr i hoppsadeln oxå...

Så update tonight eller möjligtvis när jag kmr hem från jobbet imorgon om jag gör som vanligt o somnar med huvudet i datan ;)

På bild, stallkatten Grå (fyndigt, I know) tvättar Lokes öra.

Postat av: Jan-Owe Lundberg

Vi väntar gärna på inläggen. Ta gärna en sidbild för jag tycker hennes typ har kommit fram hos dig.

2013-06-15 @ 16:27:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: