slide show

Sämst

09 Juni, 2013 - 23:14 /

Jag är sämst på att planera. Antingen så händer det något så jag får ändra planerna eller så är jag så totalt opepp på vad det nu är att jag gör något annat istället.
Det blev därför såklart ingen galoppträning idag. Klockan hann bli en del innan jag ens kom upp på hästryggen och jag var inte alls sugen på o rida ens. Så vi övade istället på o komma rätt på ett mini litet räcke. Det gick skit. Jag är förvisso ingen hoppmänniska men kan aldrig lära mig se avståndet i tid. Harmoni har ju däremot blivit asgrym o räddar alla situationer jag sätter henne i.

Svullo gick och åt massa gräs när jag kom, hittade henne uppe i en hörna vid ett mysko hål som hon har grävt upp. Hon blev väldigt ledsen när jag sa att hon var tvungen att lämna det...

Postat av: Anonym

aaahhahahaha!

2013-06-10 @ 14:31:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: