slide show

Måndag igen

17 Juni, 2013 - 13:12 / Allmänt

Idag är det måndag och det betyder hoppträning. Känns som om vi inte gör annat än hoppar numera. Eller ja, bomövningar som det kallas av alla som tävlar lite högre höjder.

Jaja, efter midsommar blir det andra bullar. Harmoni får semester över midsommar eftersom jag åker bort. Sen blir det en fullspäckad dressyrvecka som avrundas med tävling. Fasa!
Vi ska åka jättelångt (skrittväg 30-45 min) och ge oss på att starta LB2 samt LA1 :o det blir min död! Sen är tanken att vi ska hitta nån kul tävling i början på juli och sen närmar det sig.
Hemmatävlingarna sista veckan i juli. Sist gick det ju helt åt helvete med en brutalt övertaggad häst och passiv ryttare så vi går in med noll förväntningar.
Det blir en "lugn" start med lb+la på lokal nivå ons-tors, sen reg la+la på fredagen. Tanken var ju sen msv lör-sön men bara den tanken ger mig stora skälvan så får se om jag ens anmäler till det...


Åkte ut o mös lite med sötnöten direkt efter jobbet o plockade av täcket :)

Postat av: Linda

Jag anmäler dig till msv om du inte gör de själv!!!!!!!!!

2013-06-17 @ 13:54:19
Postat av: Jan-Owe Lundberg

Jag tycker det är bra att ni tävlar och hoppas du och Harmoni gör det bra och har kul.Tagga ner kraven på dig själv lite.

2013-06-17 @ 22:20:02
Postat av: Rebecka

Vi anmäler!!!

2013-06-18 @ 07:16:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: