slide show

Klar!

29 Juni, 2013 - 22:41 / Allmänt

Klar för dagen, allt är förberett utom knopparna (flätorna klara) och naturligtvis glömde jag putsa stövlarna... Dom ligger hopsjunkna i en smutsig hög. Jaja.

Harmoni gick jättefint även idag så känns som om hon laddar för ngt stort ;) haha nej men tror hon trivs bra med ridningen nu... Hon biter fortfarande sig fast i bettet i höger sidan men Göran sa ignorera det och fokus på vänster istället så så gör jag och det funkar uppenbarligen för Harmoni är mkt lugnare.


För övrigt så har jag lånat en bkortslastbil till imorgon, har aldrig kört varesig det eller släp innan men jag överlevde hela vägen till stallet iaf! Såååå håll tummarna imorgon för att Harmoni överlever ;)
Måste även passa på att tala om för alla (janowe) att Harmoni (somfick världens utbrott när hon skulle på ett släp) klampade rätt in i lastbilen med nervvarket Emma i andra änden av grimskaftet ;) tog några försök innan hon förstod att hon skulle vända där inne men efter en liten stund var hon instängd ;)

Nu ska jag sova och undra hur många saker jag har glömt...

Postat av: Jan-Owe Lundberg

Ni är så duktiga. Imorgon blir en bra dag se till att ha kul.

2013-06-29 @ 22:45:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: