slide show

...

10 Juni, 2013 - 19:20 /

Vi överlevde även om det var med nöd och näppe. Harmoni har verkligen börjat fatta grejen med hoppning och tycker det är totalt meningslöst att skritta, hon ska galoppera o hoppa hela tiden!
Att jag sen var dödstrött idag och harmoni gick som en bulldozer gjorde det inte lätt men några språng fick vi allt till.

Imorgon väntar jobbet o sen rida ut en vända... Intressant lixom ;)

Jag var jätteduktig idag o tvättade både min o mammas bilar och lyckades naturligtvis bränna mig på hela ryggen...suck.

Postat av: Rebecka

Duktiga ni!

2013-06-11 @ 12:34:56
Postat av: Jan-Owe Lundberg

Det är trevligt att så här kunna följa dig och Harmoni. Harmoni har blivit mycket snyggare sen hon kom till dig. Jag tror ju dock fortfarande att det är en dressyrhäst.

2013-06-11 @ 12:44:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: